خیالِ راحت مدعیان صعود/ شکست عجیب هوتن پیش از برد میلی‌متری بانک شهر

خیالِ راحت مدعیان صعود/ شکست عجیب هوتن پیش از برد میلی‌متری بانک شهر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در هفته دوم لیگ برتر آزاد، چهار تیم مدعی که مشخصا به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر راه پیدا خواهند کرد، طی دو مسابقه رودرروی هم قرار گرفتند.

هر چند چهار تیم دیگر دو گروه، مسابقه رفت و برگشت خود را پشت سر گذاشتند اما به واسطه مصاف مدعیان، تیم‌های هوتن قائمشهر - پتروپالایش تاکستان و بانک شهر - ستارگان ساری تنها مسابقه رفت خود را در تاکستان و ساری برگزار کردند که در آن نتایج عجیبی رقم خورد.

در گروه A در حالی که انتظار بیشتری از تیم هوتن می‌رفت، این تیم قطعا در مرحله نیمه‌نهایی حاضر خواهد بود، به شکست یک طرفه 9-یک مقابل تیم پتروپالایش تن داد.

شاگردان ایمان محمدیان و کمیل قاسمی در هوتن درحالیکه امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم‌پور را به عنوان ملی‌پوش در اختیار دارند اما در این مسابقه از هیچ‌کدام آنها استفاده نکردند، مقابل تیم تاکستان با هر سه ملی‌پوش خود به مصاف تیم احسان امینی رفت.

علیرضا سرلک رضا مومنی را در 57 کیلوگرم شکست داد، یونس امامی در 74 کیلوگرم از سد فریبرز بابایی گذشت و امیرحسین زارع هم امیررضا صحرایی را 10-صفر برد.

داریوش حضرتقلی‌زاده هم 9-یک به مجید داستان باخت و احمد بذری هم شکست را به عزت‌الله اکبری تحمیل کرد. هرچند نتیجه این مسابقه در صعود تاثیری نداشت و هر دو تیم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد اما نتیجه تیمی غیرقابل انتظاری در تاکستان رقم خورد.

بعد از آن نیز در قالب گروه B دو تیم مدعی بانک شهر و ستارگان ساری در سالن سیدرسول حسینی به مصاف هم رفتند که سال گذشته ستارگان ساری تنها تیمی بود که توانست قهرمان رقابت‌ها را شکست دهد و این مسابقه از حساسیت زیادی برخوردار بود.

با وجود اینکه تیم ستارگان از تنها ملی‌پوش خود رضا اطری و همچنین عرفان الهی استفاده نکرد، با اختلاف میلی‌متری این کشتی را 5-5 و با امتیاز مثبت 19-18 باخت.

بانک شهر هم که خیالش از صعود به نیمه‌نهایی راحت است در این مبارزه از هیچ‌کدام از ملی‌پوشانش (رحمان عموزاد، حسن یزدانی و محمدحسین محمدیان) استفاده نکرد اما نفرات شاخصی را در ترکیب خود داشت که برخی از آنها شکست خوردند.

نادر حاج‌آقانیا در 57 کیلوگرم مغلوب صابر خانجانی شد. امین طاهری که سال گذشته در رقابت نزدیک با امیرحسین زارع برای دوبنده سنگین‏ وزن تیم ملی بود به عرفان جعفری باخت، مرتضی رضایی قلعه نتوانست از سد مجتبی اصغری بگذرد. حسین شهبازی هم شکست سنگینی را مقابل امیر محمدی تجربه کرد.

مسابقه برگشت دو تیم، جمعه هفته جاری در رامسر و به میزبانی بانک شهر انجام می‌شود.

به هرشکل از ابتدای لیگ قابل پیش‌بینی بود که مشخص بودن چهره چهار تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی می‌تواند تاحدودی از جذابیت‌های نتایج تیمی کم کند، البته در هفته پیش رو به نظر ملی‌پوشان بیشتری در ترکیب تیم‌ها قرار خواهند گرفت و تیم بانک شهر که پیروزی نزدیکی را مقابل ستارگان تجربه کرد، حتما تغییراتی در ترکیبش ایجاد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

آیت‌الله جوادی آملی حرف دل مردم را به بانک‌ها زد

آغاز «نشا مکانیزه برنج» در ساری

افزایش کیفیت ارائه خدمات بانکی با اجرای طرح نیازسنجی آموزشی در بانک ایران زمین

0 نظر

ارسال نظر

capcha